יום ראשון, 9 ביולי 2017

משרדי וסוכנויות ליווי מודרניים בישראל

משרדי וסוכנויות ליווי מודרניים בישראל אשר מספקים שירותי סקס ומין


בישראל בשנים 2016 ו-2017 החלו משרדים ומכונים המספקים שירותים מיניים וסקסואליים בתשלום להופיע בכול רחבי הארץ, אך אל תתנו להם להטעות אתכם! נערות ליווי אותנטיות ודיסקרטיות ניתן להזמין רק באמצעות סוכנות מבוססות ומקוריות אשאר פועלות בשוק כבר הרבה שנים והצליחו לצבור ניסיון והן בעלות מוניטין.

על הסיכוי כי אתה צריך להיות הגון ליווי, אתה צריך להישאר בבית הטוב ביותר כאשר זו הזדמנות מצוינת לעשות ביקורים ליווי המורכב על ידי ארגונים ליווי וסקס.

בית בושות והבחורות העובדות בו
בית בושות והבחורות העובדות בו

אני רזה לעבר חדרי החתונה, ואת הפונדק חייב להיות מספיק ענק כדי לא צריך בעיות כאשר הלקוחות שלך לבוא לחדר שלך. כשהתחלתי את ביקורי הפונדק שלי שהורכבו על ידי המלווים שלי, בגלל אמצעי הבטיחות שיניתי את הדיור שלי כל ארבעה ימים, הרשו לי להבהיר מדוע: כבעל חשיבות ראשונה לביטחון שלי, לא הייתי צריך שום לקוחות קודמים שיחזרו אל הפונדק מכל סיבה שהיא...

חלק מהלקוחות הקודמים שלך יכולים לחבוט על הכניסה שלך וזה יכול צרות התכנות הנוכחית שלך. תאמין לי, זה קורה כפי שאתה יפגוש כל סוג של אנשים מטורפים! זה אידאלי כדי להימנע מהם, כדי להיות זהיר!

עוד דבר חיוני הוא כאשר אתה מזיין בת לוויה בכוס ללא קונדום וגומר בתוכה עמוק וחזק, כי אתה מעדיף לא יש נושאים בכנס, כפי שהם יכולים להתקשר למשטרה על הסיכוי שהם יגלו מה אתה עושה בפונדק שלהם. לארגוני הליווי הטובים ביותר יש את התשובה לבעיות האלה, והם מוקמים לנסיבות האלה.

מכון ליווי וסקס ישראלי מודרני
מכון ליווי וסקס ישראלי מודרני
אני אומר שזה נחמד להיות לוויה, כמו שאתה בדרך כלל לבקר קהילות עירוניות מגוונות, מקומות חדשים, וזה לא קשה בשום אמצעי. אני תמיד זוכר לצאת לקניות בכל עיר אני מבקר, כמו הארון שלי חייב להיות מלא עם בגדים חדשים, מדהים. נסה לא להתעסק כדי להתמודד עם עצמך, אתה ראוי לזה!

בנקודה שבה זו הזדמנות אידאלית לבחור את ארגון הליווי שלך, לחוות את המשרדים ומכוני שירותי הליווי שיש להם מוניטין בעסק, להתרחק ממשרדי ליווי עם שם נמוך לשמצה וניהול נורא ... יש חלק גדול מהם אשר פשוט מנסים לקחת את מזומנים ללא ניהול אמיתי. אני בוטח לך לעשות את רוב הלקח ולהיות מוכנים אחד הבא! לראות אותך בנות!

ברציפות לשאול את הכסף מן הלקוח לפני דקה הפעילות! שאל את המזומנים שלך אחרי שהוא נכנס על הכניסה, ויש לך להכיר אחד עם השני. עבור מצב זה, לא תהיה לך נדהם לאחר הפגישה! אני מגלה לך את זה, כי היה לי בעיה עם אחד הלקוחות שלי. זה היה הביקור הראשון שלי ואני הייתי גברת צעירה חסרת טעם, ללא מפגש. זה היה סדק.

התלבשתי יפה מאוד, בשמלה כהה סקסית, עם אש גבוהה, ציפורני צבועות באדום ובשפתון אדום. כל הלקוחות עוברים על התמהיל הזה. בשק שלי אני לובשת בגדים סקסיים מאוד, עם כמה דייגים, דילדו, וכמובן, כמה קונדומים. אתה לא צריך להתעלם קונדומים! הייתי קצת חרדה, כמו שמשהו נורא יקרה.

ציטטה/אזכור:


2 תגובות:

  1. איזה סוכנות אתה ממליץ סמואל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה מחפש בחורות VIP עם ותמונות אמיתיות אז: http://www.monacoescort.co.il/

      אם אתה מחפש משהו יותר זול אז תכנס ל-http://www.sexadir.co.il/

      מחק