יום ראשון, 23 ביולי 2017

7 שאלות שאסור לשאול בחורה עובדת

אילו דברים אסור לשאול נערת ליווי או יצאנית צמרת שהזמנתם


שבע דברים שיש להימנע מלהגיד לבת הלוויה במפגש בכדי למנוע אי נעימויות או גרוע יותר, סירוב מתן שירות.

המלוות ובנות הלוויה הנשיות יעריכו במידה סבירה את האדם הנמצא סביבם, מודעים ומחייבים כלפיהם. במיוחד אם הוא לקוח. כאשר היא מנהלת את הבחור הזה, היא תהיה מוכנה להכיר לרגע, בשלישית, בהזמנה רביעית ואחרת איתו.

הלקוח שהופך להיות אהוב עליה ביותר הוא אדם בר מזל באמת! על הסיכוי כי אתה מרגיש שזה דבר מטריד להשיג, זה באמת לא. 

כל מה שאתה צריך לעשות הראשון הוא לקחת למבט על פרסומת על ארגון ליווי, או קרוב ליווי של דף הבית אם היא בחינם, לבחור את הגברת הצעירה שאתה אוהב. בשלב זה, פגישה איתה. פשוט עד לנקודה זו, לא כן? מה לעשות הלאה?

הדבר הבא לעשות הוא גם לא מבולבל. כל מה שאתה צריך לזכור הם כמה מחליט כי הם משהו, אבל קשה לקחת אחרי על הסיכוי אפסי כי אתה צריך להשאיר מבוא ראשוני הגון על הליווי הנשי של הבחירה שלך.

מעל לכל דבר אחר, אתה צריך להימנע לשאול אותה מאיזו סיבה מוצדקת היא בחרה את התעסוקה שהיא עושה. או, לעומת זאת, מדוע היא עושה זאת בכל מקרה. 

זה לא העסק של הלקוח לשאול את הדברים האלה. לחבר הנשי יש את המטרות המיוחדות שלה מאחורי היותה מלווה והיא לא צריכה לענות ללקוח. טיפ שני: אל תבקש ממנה ללכת הולנדית או לחשוף לה את זה בסיבוב הנוכחי על אותה.

תמונה של נערת ליווי עובדת
תמונה של נערת ליווי עובדת

אתה צריך לשלם על הכל. מחשבה שלישית לזכור היא כי אתה לא צריך בכל עת לבקש ממנה לטפל בהשתייכות שלך אם אתה נמצא במסעדה, למשל. זו חובתך לדאוג להם. רביעית: היא לא הייתה מכירה את אחותך, בן זוגך, בן זוגך ואנשים אחרים להשתתף. במקרה שאתה צריך שלישיית או משהו אחר, לבקש את זה לפני ביצוע ההזמנה האמיתית.

ודא שאינך מבקש שתגלה לך מה הלקוחות השונים דומים. הימנע משאלה זו, כמו גם: "האם אוכל לקבל הנחה?" אתה לא. גם לא תקבל חינמי. במקרה שאתה שואל אותה, היא לא תכיר בחוויה עתידית איתך. בהזדמנות כי אתה רוצה זמן מפותח בעוזר שלה, לבקש את זה, עדיין לעשות את זה בנדיבות. היא לא המדינה לא, אבל תצטרך שיהיה לך מספיק כסף עלייך לשלם נוסף.

לפני ביצוע פגישה עם ליווי נקבה, לשאול, בחביבות שוב, על הסיכוי כי אתה יכול לצלם תמונה של אותה בתוך הזמן שאתה מבלה יחד. על הסיכוי כי היא לא אכפת תמונה, היא תבקש למחוק אותו. תעשה מה שהיא אומרת.

היא לא תדבר על לקוחות שונים איתך, אז אל תבדוק את המפגשים שלך עם ליווי אחר. אתה יכול לשוחח איתה על נקודות שונות, למשל, מוזיקה, סרטים, מזון אהוב ביותר וכולי. ייתכן שיהיה עליך לקבל את המספר האמיתי שלה ואת השם. נסה לא לבקש את אלה. אי פעם.

היא מסרבת להציע לך אותם מסיבות ביטחוניות. כמו כן, זוכר לכתוב לה עם המילים היא מנצלת כחלק קידום שלה.

נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות בתחתית העמוד!

2 תגובות:

  1. אל תשכחו לא לשאול את השם הפרטי/משפחה האמיתי שלה!

    השבמחק